• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Betalkoll, Vad är det för nåt?

Laaban

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
15 Oktober 2019
Meddelanden
391
Mottagna reaktioner
144
Poäng
327
Det har inte hänt nåt än.... provade att maila till kundtjänst, men inget svar
Ringde istället, och de sa att jag inte var beviljad.... jag sa till dom att de får kolla upp sitt system, då man blir beviljad först! och sen nekad.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
A

Alex__

Gäst
Poäng: 0
Detta har hänt mig också. Blev med beviljad men sen uppdaterades aldrig gränsen. Ringde in och de sa nej du har inte blivit beviljad. Jag tog tom printscreen och visade dom men avslag ändå. Jättemärkligt.
 
A

Alex__

Gäst
Poäng: 0
Det märkliga är att samma sak hände precis. Testade nyss och blev beviljad men lär ju inte va så i verkligenheten.
Gränsen har inte uppdaterats.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 821
Mottagna reaktioner
7 202
Poäng
4 807
Ringde istället, och de sa att jag inte var beviljad.... jag sa till dom att de får kolla upp sitt system, då man blir beviljad först! och sen nekad.
Vad surt!!!!! Så borde det inte bli
 

Laaban

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
15 Oktober 2019
Meddelanden
391
Mottagna reaktioner
144
Poäng
327
Detta har hänt mig också. Blev med beviljad men sen uppdaterades aldrig gränsen. Ringde in och de sa nej du har inte blivit beviljad. Jag tog tom printscreen och visade dom men avslag ändå. Jättemärkligt.
Är ju hur dumt som helst av dom :( vad gav de för förklaring om att det blev så?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 821
Mottagna reaktioner
7 202
Poäng
4 807
Låter som att de har nån bugg i systemet! Vad fick du för förklaring? Verkar som att fler har drabbats av samma. Kan tänka mig hur glad och lättad man blir när man blir beviljad... sen rycks mattan under fötterna, kan tänka mig besvikelsen!
 

Laaban

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
15 Oktober 2019
Meddelanden
391
Mottagna reaktioner
144
Poäng
327
Låter som att de har nån bugg i systemet! Vad fick du för förklaring? Verkar som att fler har drabbats av samma. Kan tänka mig hur glad och lättad man blir när man blir beviljad... sen rycks mattan under fötterna, kan tänka mig besvikelsen!
Nope, fick ingen förklaring alls... ja ellehur! Man blir så himla glad så man hoppar upp och ner av lycka, sen jättebesviken. Jag håller på (som många andra av oss) att kämpa med avbetalningar och att få en bättre uc, då är det ju toppen med betalkoll! Men icke sa Nicke.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp